Archief 16 December 2018 : Entertainment

Eyelove verrast over prijs voor irritante radioreclame

Eyelove-baas Leon Melchior is verrast dat zijn bedrijf de Loden Radioleeuw heeft gewonnen voor de meest irritante radioreclame van 2018. Dat heeft hij laten weten een Radar Radio-host Mischa Blok. Eyelove won de prijs overtuigend met 55 procent van de stemmen en liet daarmee Online.nl (26 procent) en Kruidvat (19 procent) achter zich. “Ik ben…Lees verder

Victor Reinier denkt dat relatie Eva en Wolfs prima kan

Victor Reinier is het niet eens met zijn collega’s dat een relatie tussen karakters Eva van Dongen en Floris Wolfs het einde van Flikken Maastricht inluidt. Dat heeft hij deze week gezegd in RTL Late Night. Eva en Wolfs draaien al jaren om elkaar heen, maar van een echte relatie is het nooit gekomen. “Er is een soort gekke regel waar we ons…Lees verder

Martijn Krabbé prijst Witteman voor ingetogen afscheid

Martijn Krabbé prijst de manier waarop Paul Witteman afscheid heeft genomen van Buitenhof. Dat heeft de RTL 4-presentator gezegd in Pauw. Witteman deed het heel kort en bondig, precies het tegenovergestelde van Humberto Tan dus. “Ik vind dit prachtig, omdat het precies is hoe een grote en deskundige presentator – en dat is hij – afscheid…Lees verder

Patty Brard vond Tatum en Heleen slechte roasters

Patty Brard is het eens met de kritiek van Shownieuws dat Tatum Dagelet het maandag niet best deed bij de opnames van The Roast of Johnny de Mol, die dinsdag wordt uitgezonden op tv. Dat heeft ze vrijdagavond gezegd in RTL Late Night. Ook Heleen van Royen was niet best, stelt La Brard. Ze was zelf een van de roasters, maar is als tv-professional wel wat…Lees verder

Kalvijn vindt dat Twan Huys niet zijn best doet

YouTube-bekendheid Kalvijn, die deze week het nieuws haalde omdat hij nu één miljoen abonnees heeft, is een beetje teleurgesteld in Twan Huys. Dat zegt hij in de rijdende talkshow van NU.nl. Kalvijn was dinsdag te gast in RTL Late Night, maar vond Huys niet erg ingelezen. Om zijn één miljoen abonnees te vieren liet Huys’ redactie bekende…Lees verder

SBS 6 bijna hele week onder 6 procent marktaandeel

Slechte kijkcijfers van SBS 6 zijn al een behoorlijke poos niet nieuwswaardig meer. Dat is immers meer regel dan uitzondering. De laatste periode gaat het echter wel heel erg slecht met de familiezender van John de Mol. Het lukte de zender deze week maar één keer om boven de 6 procent marktaandeel uit te komen. Daarmee lijkt SBS 6 meer op vergane glorie…Lees verder

Angela de Jong: ‘Nederland is SBS 6 vergeten’

Angela de Jong begint de hoop een beetje te verliezen dat John de Mol nog wat van SBS 6 weet te maken. Het gaat inmiddels wel heel erg slecht met de zender. Dat zegt ze in de nieuwe AD Mediapodcast. SBS 6 scoort op de meeste avonden nog geen 6 procent marktaandeel en dat is wel heel treurig voor een zender met zo’n budget. “Hij heeft een aantal…Lees verder


Website by Web Chemistry