Archief 12 September 2015 : Entertainment

Peter van der Vorst in slip achter RTL Boulevard-desk

Peter van der Vorst liet zich vrijdagavond van zijn ondeugende kant zien in RTL Boulevard. De presentator, ook wel bekend als RTL-Peter, trok live in de uitzending zijn spijkerbroek uit. Dat was te zien op RTL 4. De lifestyledeskundige van dienst had een tip voor het passen van een broek: als je onderarm in de taille past, dan is `ie goed. Van der Vorst…Lees verder

Jeroen Pauw scoort nu beter dan Humberto Tan

Er is een kentering gaande op de late avond. Jeroen Pauw zat Humberto Tan al een tijdje op de hielen, maar deze week is het Pauw voor het eerst gelukt om zijn grote concurrent te passeren. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. RTL Late Night heeft een topseizoen achter de rug, waarin het uitgroeide tot de op een na meest bekeken talkshow van…Lees verder

Daphne Deckers oneens met Sophie Hilbrand

Daphne Deckers kan zich niet vinden in de keuze die Sophie Hilbrand zichzelf voorlegt in haar programma Sophie in de Kreukels: aan de botox of waardig oud worden. Dat vertelt ze in De Telegraaf. Deckers ergert zich aan het dilemma. “Je mag als vrouw een fortuin uitgeven aan antirimpelcrèmes; je mag je ogen laseren, borsten verkleinen, tanden witten,…Lees verder

Tooske en haar vogeltjes zijn kijkcijferdrama

Het gaat niet zo best met de tv-carrière van Tooske Ragas. Sinds ze begin dit jaar haar tv-comeback maakte bij de EO op NPO 1, heeft ze louter mager bekeken programma’s afgeleverd. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na de therapieshow Zo Zijn We Niet Getrouwd en de moestuintjeshow Van Hollandse Bodem – die beide eindigden met…Lees verder

Jan Slagter: ‘Radio 2 heeft Koningslied-tonnen gepakt’

Omroep MAX-baas Jan Slagter denkt dat de Koningslied-tonnen voor een groot deel naar NPO Radio 2 zijn gegaan. Dat zei hij vrijdagavond in Pauw. De NPO houdt angstvallig geheim waar de exorbitante 574.000 euro voor het Koningslied zijn terechtgekomen. “Ik heb begrepen dat het toch bij de mensen van Radio 2 is terechtgekomen, van de NPO, die dat feest…Lees verder

De Mol wil 2 miljoen kijkers voor Dance Dance Dance

John de Mol hoopt dat zijn productie Dance Dance Dance naar 2 miljoen kijkers groeit. Dat heeft de mediatycoon gezegd in RTL Boulevard. Dance Dance Dance is RTL 4′s belangrijkste nieuwe tv-project van dit seizoen. De zenderleiding mikte op The Voice-achtige kijkcijfers, maar die bleven vorige week uit: er keken 1,4 miljoen mensen. De Mol hoopt dat er…Lees verder


Website by Web Chemistry