Archief 28 April 2015 : Internet en ICT

Onjuiste informatie van de helpdesk is een oneerlijke handelspraktijk

Het verstrekken van onjuiste informatie aan een consument is een oneerlijke handelspraktijk, ook als het gaat om één mededeling aan één persoon in een helpdeskgesprek. Dat bepaalde het Hof van Justitie onlangs (zaak C-388/13) in een zaak tussen een consument en een kabelbedrijf. Hiermee wordt het eenvoudiger voor consumenten om hun schade door zulke…Lees verder

Zetacom optimaliseert telefonie GGD Hart voor Brabant

ZOETERMEER (EZPress) - Op donderdag 2 april heeft GGD Hart voor Brabant het contract ondertekend met system integrator Zetacom, voor de vervanging van de volledige telecommunicatie-infrastructuur. Zetacom levert een redundant ingerichte Mitel-telefonieomgeving, die wordt gecombineerd met de Forced-on-PBX dienst van Zetacom; Zetacom Mobiel voor alle…Lees verder

Bevrijd jezelf: 5 mei lanceren we de Internetvrijheid Toolbox

De spreekwoordelijke laatste puntjes op de i worden gezet op de volledig vernieuwde versie van de Internetvrijheid Toolbox. Op bof.nl/toolbox kan je straks zelf je vrijheid op je laptop en smartphone verbeteren. Van beginners tot gevorderden: we geven praktische adviezen, tips en tools waarmee iedereen aan de slag kan. En op welke dag kan je beter beginnen…Lees verder


Website by Web Chemistry