Archief 17 Juni 2012 : Entertainment

VI Oranje voor het eerst tijdens EK kijkcijferwinnaar

De kijkcijfers van zaterdag 16 juni 2012 (SKO) De RTL 4-talkshow VI Oranje was zaterdag meer in trek dan concurrent Studio Sportzomer op Nederland 1. Waar het VI-trio 1,140 miljoen kijkers noteerde, trokken Jack van Gelder en zijn mannen 1,087 miljoen kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het is voor het eerst tijdens [...]Lees verder

Oh Oh Cherso van de buis na dreiging dranklobby

De populaire RTL 5-serie Oh Oh Cherso krijgt geen vervolg, omdat de Stichting Verantwoordelijk Alcoholgebruik heeft gedreigd met het intrekken van reclameblokken. Dat meldt de Financiële Telegraaf dit weekend. Stiva was niet blij de wijze waarop in de serie met drank werd omgegaan. “We hebben een gesprek met Eyeworks en RTL gehad en daar onze…Lees verder

Kijkcijfers Hofvijverconcert maken AVRO trots

De AVRO is er buitengewoon trots op dat 454.000 mensen zaterdagavond naar de uitzending van het Festival Classique Hofvijverconcert hebben gekeken. Het programma, dat recht tegenover het voetbal te zien was, is een groot succes. Dat heeft de AVRO zondag gemeld. AVRO-baas Peter Lubbers is blij met de door Tijl Beckand gepresenteerde show. “Het is…Lees verder

Fabienne baalt van weigeren one night stand in TMF-tijd

Fabienne de Vries baalt er achteraf van dat ze zo’n professionele houding had tijdens haar tijd bij muziekzender TMF. Dat bekent de presentatrice in Privé. Na een interview met een beroemde zanger, weigerde ze bijvoorbeeld zijn aanbod om met elkaar het bed in te duiken. “Dat was bij de leadzanger van de band Sugar Ray, [...]Lees verder

Miljoenen kijkers hopen op wonder van Charkov

Naar verwachting zitten zondag ruim tien miljoen mensen aan de buis gekluisterd in de hoop op een wonder in Charkov. Oranje heeft nog één kans om zich te plaatsen voor de kwartfinales van het EK Voetbal. Niet alleen moeten de Duiters Denemarken verslaan, ook moet Oranje met twee doelpunten verschil winnen van Portugal. “Oranje heeft [...]Lees verder

Marijke Helwegen wilde gratis nieuwe auto van BMW

Marijke Helwegen heeft bij een BMW-dealer geprobeerd om eens even goed gebruik te maken van haar bekendheid. Het mocht niet baten. Dat vertelt de societyster in weekblad Weekend. BMW wilde Helwegen geen cadeau doen. “Een jaar of zeven geleden heb ik geprobeerd om mijn twee jaar oude BMW Z3 zonder bijbetalen in te ruilen voor een [...]Lees verder


Website by Web Chemistry