Archief 12 Januari 2011 : Entertainment

Preview Homefront: Korea valt VS binnen

• Homefront getipt als een van dé shooters van 2011 • Intens verhaal stuurt de gameplay • Emotionele impact van geweld komt in beeld • Ook multiplayer mogelijkLees verder

Brecht van Hulten dacht dat tv-carrière over was

Brecht van Hulten oriënteerde zich eind vorig jaar serieus op een carrière buiten de televisiewereld. Vlak voordat ze gevraagd werd voor de presentatie van VARA’s Kassa, dacht ze dat het gedaan was met haar Hilversumse loopbaan. “Vlak voordat Kassa zich aandiende, dacht ik dat mijn carrière voorbij was. Er is een presentatorenoverschot in…Lees verder

Ruud de Wild stript in Goede Tijden Slechte Tijden

Ruud de Wild speelt binnenkort een gastrol in de RTL 4-soap Goede Tijden Slechte Tijden. Hij gaat strippen op het vrijgezellenfeest van Charlie, een rol van Lieke van Lexmond. Dat heeft RTL laten weten. Het feest wordt georganiseerd door Charlie’s beste vriendinnen. “Haar laatste dag als vrijgezel moet een dag worden om nooit te vergeten en…Lees verder

Jan Smit treedt op in The Voice of Holland

Jan Smit treedt vrijdag op tijdens de halve finale van The Voice of Holland, het kijkcijferkanon van RTL 4. De Volen- damse zanger komt in het programma een van zijn liedjes zingen. Dat heeft RTL 4 bekendgemaakt. De acht overgebleven kandidaten van The Voice of Holland zingen vrijdag allemaal een solo en een duet. Het publiek en de coaches bepalen…Lees verder

Irene Moors sluit TV Kantine-film niet uit

Irene Moors sluit niet uit dat er een film gemaakt wordt van haar komedieserie De TV Kantine. Ze acht de kans op een filmversie groter dan op een theaterver- sie. Dat heeft Moors laten weten aan het tv-programma Shownieuws. RTL-coryfee Albert Verlinde meldde dinsdag dat er plannen waren voor een theatervariant, maar dat Moors hier geen zin in heeft.…Lees verder

Rob Geus wil vuilnisshow sexy maken

Rob Geus belooft dat de nieuwe SBS 6- show `Ik heb er schoon genoeg van!’ een onderhoudend programma wordt. Het onderwerp van de tv-show, zwerfafval, hoeft volgens Geus niet per definitie saai te zijn. “Je kunt het wel heel sexy maken, denk ik. Het is best een leuk onderwerp, hoor“, zegt de hygiëne-expert in De Coen & Sander Show.…Lees verder

Tv-show Carlo en Irene volledig in teken van The Voice

De RTL 4-show Life 4 You van Carlo Boszhard en Irene Moors staat zondagavond volledig in het teken van de kijkcijferhit The Voice of Holland. Dat heeft RTL 4 woensdag laten weten. Het tv-duo ontvangt in hun praatprogramma de vier finalisten van The Voice, hun vier coaches en het presentatietrio Martijn Krabbé, Wendy van Dijk en Winston Gerschtanowitz. Ook…Lees verder

Elize uit Oh Oh Cherso doet mee aan Nationale IQ Test

Elize Kruuk uit de RTL 5-hitserie Oh Oh Cherso is toegevoegd aan de lijst van bekende Nederlanders die op 19 januari mee doen aan De Nationale IQ Test van BNN. Ze krijgt steun van een heel tribunevak Oh Oh Cherso-fans, die de test in de studio meespelen. Dat heeft BNN woensdag laten weten. Oh Oh Elize verheugt zich op haar deelname. “Nu ik –…Lees verder

Arie Boomsma durft niet naar Marokko

Arie Boomsma durfde het niet aan om voor zijn tv-show Uit De Kast opnames te maken in het islamitische Marokko. Een lesbisch meisje wilde via de realityshow uit te kast komen bij familie in het Noord- Afrikaanse land, maar dat vonden Boomsma en zijn team geen goed idee. “We konden de situatie in dat geval niet overzien“, legt de KRO-presentator…Lees verder

Froukje de Both van start met 10 Jaar Jonger In 10 Dagen

Froukje de Both begint woensdagavond op RTL 4 met een nieuw seizoen van het tv-programma 10 Jaar Jonger In 10 Dagen. Hierin probeert Froukje om in tien dagen het leven van stellen met huwelijksproblemen te veranderen. Ze krijgt hulp van coaches Esther van Maanen en Kas Stuyf. “We werken tien dagen lang héél intensief. Therapeutisch gezien worden er…Lees verder

‘RTL 8 moet nieuwe Net5 worden’

Zenderbaas Remko van Westerloo droomt ervan om van zijn vrouwenzender RTL 8 het nieuwe Net5 te maken. Ook Net5 stond vroeger onder leiding van Van Westerloo. “Als iemand morgen een zak met geld komt brengen, dan gaan we aan de slag om van RTL 8 de nieuwe Net5 te maken. Er zijn ook echt kansen, want je ziet dat ze daar veel minder scherp worden in hun…Lees verder

Nieuw tv-programma volgt artiesten in Carré

Het Amsterdamse theater Carré krijgt een eigen tv-programma bij de regionale zender RTV Noord-Holland. In de achtde- lige serie `De Toegift’ worden bekende artiesten gevolgd tijdens hun optredens in het beroemde theater. Dat heeft RTV Noord-Holland woensdag laten weten. In het nieuwe programma geven onder meer Chantal Janzen, Derek Ogilvie, Guus…Lees verder

VPRO-presentator uit de roulatie door ongeluk

VPRO-gezicht Wim Brands is dinsdag betrokken geraakt bij een auto-ongeluk, waaraan hij een gecompliceerde fractuur aan zijn been heeft overgehouden. Naar omstandigheden gaat het redelijk met hem. Dat heeft de VPRO woensdag laten weten. Brands zal enkele weken uit de roulatie zijn. Zijn tv-programma Boeken op Nederland 1 gaat zondag niet door. In plaats…Lees verder

Dames in de Dop dagelijks op de buis bij RTL 5

RTL 5 brengt de realityshow Dames in de Dop terug op de buis. De tv-zender werkt aan een dagelijkse versie van het programma. Dat vertelt zenderbaas Remko van Westerloo in Spits. In Dames in de Dop worden een aantal asociale meiden in een paar weken tijd omgetoverd tot echte dames. Wanneer de nieuwe serie afleveringen van start gaat, is nog niet bekend.…Lees verder

Carlo en Irene persifleren ‘t Spaanse Schaep

Carlo Boszhard en Irene Moors hebben een persiflage op de goed bekeken KRO-serie `t Spaanse Schaep gemaakt. Het resultaat is vrijdag te zien in hun programma De TV Kantine op RTL 4. Dat heeft RTL woensdag laten weten. Naast de persiflage op `t Spaanse Schaep ko- men er in de laatste reguliere aflevering van De TV Kantine ook persiflages op onder meer Boer…Lees verder

RTL 5 gaat door met Wipeout

RTL 5 komt dit jaar met een nieuw sei- zoen van het avontuurlijke tv-programma Wipeout. De opzet blijft hetzelfde: kandidaten moeten zo snel mogelijk een hindernissenparcours zien af te leggen. “Voortaan hebben we iedere week een ander thema“, zegt RTL 5-baas Remko van Westerloo woensdag in Spits. Er staat nog meer op stapel. “We komen ook…Lees verder

Website by Web Chemistry