One Stop Webshop wilt beste oplossing voor multichannel commerce bieden

26/02
2013
AMSTERDAM (EZPress) - One Stop Webshop, ontwikkelaar van webwinkels, is sinds kort nieuwe partner van Copernica Marketing Software. One Stop Webshop wil met deze samenwerking echte klantprofilering en CRM mogelijk maken voor zijn klanten en zo de beste Multichannel commerce oplossing bieden.

“Wij gaan Copernica Marketing Software mede inzetten voor de ultieme customer journey. We kijken dan naar alle gebeurtenissen en gedragingen rondom een klant,” aldus Michel Willems, eigenaar van One Stop Webshop. “Dat kunnen aankopen in de fysieke winkel zijn maar ook het klik- en zoekgedrag op de mobiele webshop. We gebruiken persoonlijke gegevens zoals verjaardagen, maar ook geregistreerde smaak en voorkeur voor bepaalde collecties. Alles met één doel: nieuwe aankopen realiseren of dat nu online, mobiel of in de fysieke winkel gebeurd.”

One Stop Webshop wil met de inzet van Copernica Marketing Software zijn klanten meer bieden dan simpele e-mailmarketing waarbij men netjes de resultaten uitleest na een campagne. “We kiezen Copernica voor die klanten die willen inspelen op eerder aankoop-, surf- en doorklikgedrag. Daarom zijn we nu ook druk bezig met de ontwikkeling van een integratie tussen One Stop Webshop en Copernica Marketing Software. Deze zal binnenkort beschikbaar zijn voor de gebruikers van beide systemen,” vertelt Willems.

//Einde bericht

Bron: Copernica Marketing Software

Dit is een origineel persbericht. EZPress® News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: dinsdag 26 februari 2013, 12:32
Bron: EZPress ICT
Categorie: Internet en ICT
Tags: Amsterdam, Noord-Holland

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry