Goodforall BV zet Copernica Marketing Software in voor goede doel

29/02
2012
HAARLEM (EZPress) - Goodforall webshop voor fairtrade producten zet sinds kort de marketingsoftware van Copernica in ter ondersteuning van de website. Doelstelling van deze inzet is het uitbouwen van de community van trouwe supporters.

Wij zochten een gebruiksvriendelijke tool voor onze webshop waarbij we selecties kunnen maken op basis van wat klanten gekocht hebben zodat we onze klanten met relevante boodschappen kunnen aanspreken. Het stelt ons ook in staat onze trouwste klanten gericht te benaderen. aldus Marja Baas oprichtster van GoodforallBV. Momenteel zet Goodforall de software in voor haar WKND Deal waarbij trouwe klanten ieder weekend een speciale aanbieding krijgen. Op langere termijn zal de webwinkel ook meer gesegmenteerde marketingacties gaan uitvoeren.

Wij hebben plannen om in de toekomst steeds interactiever en transparanter te werk te gaan waarbij we met de gesegmenteerde aanpak mensen gericht producten aan kunnen bieden. vertelt Baas. Het uiteindelijke doel voor Goodforall met het uitbreiden van de community is het creren van 2.000 eerlijke banen in India voor mensen die anders geen kans hadden op een menswaardig bestaan. En dat doet Goodforall door het laten produceren en verkopen van onder andere mooie leren tassen die 100 fair eco en design zijn.

Einde bericht

Bron Copernica Marketing Software

Dit is een origineel persbericht. EZPress News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: woensdag 29 februari 2012, 14:40
Bron: EZPress ICT
Categorie: Internet en ICT
Tags: Haarlem, India, Noord-Holland

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry