Juristen geven passagiers direct advies via Facebook

28/07
2011
BRUMMEN (EZPress) - EUclaim heeft op Facebook een pagina geopend waar passagiers die te maken krijgen met vertraging op Schiphol terecht kunnen om hun ervaringen en de beschikbare informatie onderling te delen. De Facebook pagina voor vertraagde passagiers is bereikbaar op httpwww.facebook.comeuclaim

Ook luchtvaartmaatschappijen worden uitgenodigd om te reageren op deze Facebook pagina. Het zou toch fantastisch zijn als via deze pagina passagiers meer informatie kunnen krijgen over hun vertraagde vlucht en wanneer het vliegtuig nu wel gaat aldus initiatiefnemer Hendrik Noorderhaven van EUclaim.

Ook de juristen van EUclaim zullen zelf actief deelnemen aan discussies en waar mogelijk direct hulp bieden aan gedupeerde passagiers. Via Facebook kan direct worden gecheckt of passagiers op de vertraagde vlucht recht hebben op een schadevergoeding die kan oplopen tot 600 per persoon. Zo kan pech door vertraging toch nog worden goedgemaakt met uitzicht op een nieuwe vakantie die van de 600 schadevergoeding betaald kan worden

Einde bericht

Bron EUclaim.nl

Dit is een origineel persbericht. EZPress News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: donderdag 28 juli 2011, 13:36
Bron: EZPress ICT
Categorie: Internet en ICT
Tags: Brummen, Gelderland

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry