Aanbieders misleidende sms-diensten moeten betalen

09/11
2010
Vodafone gaat klanten die vermoeden het slachtoffer te zijn van misleidende sms-diensten direct hun geld teruggeven. De kosten hiervan worden verhaald op de aanbieder van de sms-dienst. Het is aan de aanbieder van de sms-dienst om te bewijzen dat de klacht van de klant ongegrond is.

Deze extra coulante opstelling richting benadeelde klanten en een harde opstelling richting hardnekkige overtreders onder de aanbieders van sms-diensten moet ertoe leiden dat overlast voor klanten volledig verdwijnt.

Herhaaldelijke overtreding van aanbieders van sms-diensten zal leiden tot afsluiting. Om klanten te helpen bij het indienen van hun klacht heeft Vodafone een speciaal klachtenloket geopend via vodafone.nl/smsklacht.

Datum: dinsdag 9 november 2010, 12:54
Bron: Computer Idee
Categorie: Internet en ICT
Tags: Leiden, Zuid-Holland

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry