Hogeschool Tio zet Marcommit in voor vergroten naamsbekendheid

17/02
BAARN (EZPress) - Hogeschool Tio, marktleider op het gebied van particuliere hbo- en mbo-opleidingen, gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. Hiermee wordt verdere invulling gegeven aan de positionering als kleinschalige hogeschool die kwalitatief hoogstaand onderwijs biedt. Hogeschool Tio staat voor onder andere persoonlijk en ondernemend onderwijs en biedt naast hbo- en mbo- ook masteropleidingen aan. Tevens is Hogeschool Tio ook dit jaar uitgeroepen tot beste kleine hogeschool van Nederland. De PR-strategie die Marcommit heeft ontwikkeld, is gericht op kennisdeling en onderzoek naar onder andere de invloed van ouders op de studiekeuze van hun kinderen. Op deze manier positioneert de hogeschool zich als kennispartner op het gebied van studiekeuze. Het vergroten van de naambekendheid onder zowel ouders als (toekomstige) studenten in Nederland is de doelstelling.

Katinka Reuling, algemeen directeur Hogeschool Tio: “Hogeschool Tio bestaat inmiddels al meer dan vijftig jaar en biedt naast voltijd hbo- en mbo-opleidingen ook een master in Business Administration. We zijn breed georiënteerd, maar dat weet nog niet iedereen. Voor ons hoog tijd om een gerichte marketing- en PR-strategie te formuleren waarin het vergroten van de naamsbekendheid een belangrijke doelstelling is. Dit is nodig om Nederland kennis te laten maken met het brede aanbod van opleidingen. In Marcommit hebben we een specialist gevonden die kwalitatieve content creëert en de juiste connecties voor ons legt met de media om deze doelstelling te realiseren.”

Maartje Grossouw, Managing Director bij Marcommit, is trots op de samenwerking: “We zijn erg blij met de samenwerking met Hogeschool Tio en zien veel potentie voor mooie, inspirerende verhalen die de doelgroep aanspreken. Het open, ondernemende karakter van de hogeschool past goed bij het proactieve karakter van Marcommit. We kijken er dan ook enorm naar uit om door middel van een strategische PR- en content marketingcampagne Hogeschool Tio nog beter op de kaart te zetten.”

//Einde bericht

Bron: Marcommit

Dit is een origineel persbericht. EZPress® News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: woensdag 17 februari 2021, 09:38
Bron: EZPress Algemeen
Categorie: Algemeen
Tags: Baarn, Utrecht

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry