DDi traint en verbetert continu de DDi Transaction Robot

12/10
HOOFDDORP (EZPress) - Eerder dit jaar lanceerde DDi, softwareontwikkelaar uit Hoofddorp, de DDi Transaction Robot voor Financiële dienstverleners. Nu, in de nieuwste versie van de Digitale Postkamer, DDi 3.5, is met name de automatische classificatie weer flink verbeterd. De TA Robot classificeert steeds meer (tot wel 70%) van alle binnenkomende berichten zonder tussenkomst van de gebruiker. Berichten worden automatisch toegevoegd aan het juiste dossier en de werklijst van de juiste behandelaar.

Doorgetrainde Transaction Robot beschikbaar in nieuwe versie Digitale postkamer

Door de inzet van de Digitale postkamer voor Financiële dienstverleners worden alle emailberichten, gescande post, webaanvragen, extranet downloads direct bij binnenkomst door de TA robot opgevangen en ingelezen. De robot haalt automatisch cruciale gegevens, zoals polisnummer, relatienummer, namen, (e-mail) adressen, schadenummers, kentekens, et cetera uit de berichten/documenten. Met name in de automatische classificatie o.b.v. schade- en relatienummer en in de matching van de achternaam is de TA Robot aanzienlijk beter geworden. Na een performance test bij een grote verzekeraar blijkt dat meer dan 60% van alle berichten direct na ontvangst automatisch aan het juiste dossier en de werklijst van de juiste behandelaar kan worden toegevoegd. “Door deze techniek te blijven doorontwikkelen en het trainen van de TA Robot wordt het handmatig sorteren van alle berichten (in de ruimste zin van het woord) en het uitvoeren van repeterende handelingen bij de verwerking ervan in de nabije toekomst volledig geëlimineerd. Dat is onze missie, ”aldus Thom Menssink, Directeur bij DDi.

Naast deze prestatie verbeteringen zijn er ook in de workflow module en userinterface aanpassingen doorgevoerd in deze update. Een compleet overzicht van alle aanpassingen in versie 3.5 van de Digitale Postkamer is te vinden in de Release notes welke opvraagbaar zijn via info@ddi.nl of tel. 088 567 2000.

Over DDi Information Automation Engineers

Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.

Datum: donderdag 12 oktober 2017, 15:00
Bron: EZPress Algemeen
Categorie: Algemeen

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry