Transavia `appt` vanaf nu in zeven talen

01/03
2016
AMSTERDAM - Vanaf dinsdag beantwoordt Transavia vragen over boekingen of de dienstverlening via WhatsApp ook in het Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans en het Portugees. Dat heeft de luchtvaartmaatschappij dinsdag gemeld. De dienst was al beschikbaar in het Nederlands.

De luchtvaartmaatschappij neemt de berichtendienst helemaal op in haar service kanaal. Sinds vorig jaar februari liep er een proef met WhatsApp. Vanaf dat moment heeft de budgetmaatschappij bijna 200.000 berichten ontvangen.

`We willen het iedereen zo makkelijk mogelijk maken om met Transavia in contact te komen. Uit de cijfers blijkt dat WhatsApp een onmisbare aanvulling is op de al bestaande mogelijkheden zoals Facebook en Twitter. Vijftig procent van het aantal berichten dat ons via Social Media bereikt, gaat via WhatsApp`, zegt Rob Abspoel, Social Media Manager van Transavia.

WhatsApp, is net als de andere social media kanalen Facebook en Twitter en het Service Centre iedere dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. De luchtvaartmaatschappij zegt de WhatsApp-berichten binnen maximaal zestig minuten te beantwoorden.

Tags:

transavia

whatsapp

facebook

twitter

Lees ook:

Transavia gaat vragen beantwoorden via WhatsApp

Datum: dinsdag 1 maart 2016, 22:34
Bron: Luchtvaartnieuws
Categorie: Weer en Verkeer
Tags: Amsterdam, Noord-Holland

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry