Incentro biedt marketeers inzicht in frontend-vraagstukken

30/06
2015
Rotterdam, 30 juni 2015 – ICT-dienstverlener Incentro presenteert het Frontend Maturity Model en laat zien waar marketeers hun aandacht en budget moeten inzetten om de online doelstellingen te behalen. De frontend wordt steeds complexer en nieuwe technologieën volgen elkaar razendsnel op. Om als marketeer de business-doelstellingen te behalen is begrip van technologie noodzakelijk. Incentro helpt marketeers bij het tackelen van technische uitdagingen op het gebied van frontend.

Het Front-end Maturity Model vertaalt marketingdoelstellingen van bedrijven, zoals conversieverhoging en merkbeleving, naar direct advies voor (frontend) websiteontwikkeling. Het model toont drie belangrijke technische aandachtspunten om op te focussen. Door eenvoudig aan te vinken welke business values als belangrijk worden ervaren, laat het model organisaties zien waar de meeste aandacht naar uit moet gaan. Dat kan gaan om meetbaarheid, performance of verbeteringen op het gebied van vindbaarheid of compatibiliteit.

Edwin van der Geest, manager bij Incentro Rotterdam: “Het frontend-vakgebied blijft ontzettend snel groeien en is constant in beweging. Deze dagelijkse veranderingen en innovaties roepen vaak veel vragen op bij marketeers. Hoe ga je om met verschillende browsers, hoe maak je de juiste keuzes en welke business values hebben prioriteit? Met het Frontend Maturity Model krijgen marketeers niet alleen meer inzicht in het effect van website-investeringen, maar ook meer focus om de online doelstellingen te realiseren.”

Datum: dinsdag 30 juni 2015, 12:25
Bron: Incentro
Categorie: Internet en ICT

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry