Utica fuseert met the Cloud Connect Company

22/04
2015
VIANEN (EZPress) - Utica en the Cloud Connect Company zijn onlangs gefuseerd en gaan vanaf vandaag verder onder de naam: Utica, the Cloud Connect Company. Door deze fusie ontstaat een ICT bedrijf met meer dan 1000 klanten en een portfolio waarmee het bedrijf de ICT en telecom van deze klanten volledig kan ontzorgen. Naast het leveren van online VoIP-diensten en Utica-SaaS-oplossingen van het eigen huismerk kan het nieuwe bedrijf ook het totale portfolio van KPN en Telfort Zakelijk bieden.

Beide ICT-dienstverleners zijn ervan overtuigd dat zij door deze samenvoeging meer kennis, kwaliteit en service aan de klanten kunnen bieden. De fusie biedt meer armslag om het groeiende aantal klanten optimaal te bedienen. Tevens geeft het meer mogelijkheden voor innovatie, nieuwe diensten en begeleiding van grotere projecten.

(b)Meerwaarde fusie en positionering(/b)

Utica en the Cloud Connect Company versterken met deze fusie hun marktpositie in de Nederlandse markt door een breed portfolio te realiseren met VoIP, Cloud Telefonie en SaaS-clouddiensten, inclusief dataverbindingen en mobiele oplossingen en devices. Door een verdubbeling van het klantenbestand is de juiste basis voor continuïteit en verdere groei gelegd.

(b)Bestuur en directie(/b)

Richard Bronzwaer, de huidige bestuurder van Utica, blijft bestuurder van de nieuwe onderneming. Ed van Voorst, de huidige bestuurder van the Cloud Connect Company, is vanaf 1 maart commercieel directeur. Richard Bronzwaer: ‘Belangrijk is dat wij nu ook de laatste schakel in de werkplek zelf kunnen leveren. In de cloudwereld van morgen zullen spraak en data nog meer integreren. Internet connectivity blijft van wezenlijk belang, zowel op kantoor als daarbuiten. Onze klanten bieden wij nu de mogelijkheid om hun hele ICT-oplossing inclusief mobiele devices end-to-end te beheren. De integratie van spraak en data verloopt zo alleen maar nog makkelijker en efficiënter.’ Ed van Voorst: ‘Wij zijn zeer tevreden met deze fusie, omdat het klantprofiel én de SaaS-dienstverlening van Utica naadloos aansluiten bij ons huidige telecomportfolio. Klanten van beide ondernemingen kunnen we vanaf nu voorzien van een optimaal afgestemd aanbod. De totale klantenbase geeft een zeer mooi perspectief voor continuïteit en groei in kwaliteit en klanttevredenheid.’

//Einde bericht

Bron: Utica

Dit is een origineel persbericht EZPress News Distribution BV www.ezpress.eu

Datum: woensdag 22 april 2015, 13:00
Bron: EZPress Telecom
Categorie: Internet en ICT
Tags: Gelderland, Utrecht, Vianen, Voorst

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry