CSU lanceert campagne `Scherp op Schoon`

28/10
2014
UDEN (EZPress) - CSU lanceert vandaag zijn campagne `Scherp op schoon.` Daarin staat de mentaliteit ’scherp’ centraal, een kernwaarde die CSU breder uitdraagt. De facilitaire markt is in beweging en vraagt om samenwerkingspartners die meerwaarde kunnen leveren op tal van fronten: flexibiliteit, beleving en effectiviteit. CSU biedt die meerwaarde met hospitality als strategische keuze. In de nieuwe campagne zet CSU letterlijk de klant centraal.

Mentaliteit uitdragen

Commercieel Directeur Rob Meulendijks: ’CSU is een kerngezond en ambitieus bedrijf dat gestaag groeit. Hierbij past een actieve en eigentijdse presentatie. Scherp op schoon zegt iets over wie we zijn en wat we voor de klant betekenen. Duurzaamheid, hospitality of kwaliteit, CSU is altijd al scherp op alle facetten en klanten benoemen dit. Met vele collega’s gaat CSU elke dag alert, vooruitstrevend en klantgericht voor goed schoon op een betere manier. Samen zijn we scherp, houden we elkaar scherp en zien we kansen klanten verder te brengen. Voor CSU is scherp een kernwaarde. Je kunt alleen scherp zijn door het te blijven.`

Klant centraal

In de nieuwe, anders-dan-anderen-campagne staat niet zelf in het middelpunt maar zet het de klant centraal, letterlijk. ’We zoeken echt de verbinding. Klanten vertellen hoe we sámen scherp op schoon blijven. Vanuit een echt samenwerkingsverband maken we een verdiepingsslag. Door scherp te luisteren naar de klantbehoefte en door te vragen krijgen we een nog scherper beeld van wat echt nodig is. Dit vertalen wij in een aanpak op maat zonder poespas, overtollige ballast of onnodige overhead. Dit leidt tot verbeterde beleving tegen een scherpe prijs-kwaliteitverhouding. Je ziet dat terug in de klantverhalen binnen de campagne.’

Hospitality als strategische keuze

Belangrijke campagnepijler is CSU’s strategische keuze voor Hospitality.’CSU’s rol in dienstverlening verandert. Als schoonmaker 2.0 sluiten we aan op Het Nieuwe Werken en de wisselende bezettingsgraad in gebouwen. Facilitaire afdelingen slanken af. Ze zoeken geen leverancier maar een samenwerkingspartner. Hospitality is meer dan een mooi jasje of een glimlach, het is vooral een kwestie van mentaliteit. Als CSU geven we er mee aan ons eigenaar te voelen van de uitdagingen van klanten. We zijn scherp op met de klant actief meedenken hoe die zijn doelstellingen kan behalen. Zo verbinden we klant en CSU en kwalitatieve schoonmaak met de toegevoegde waarde van hospitality. Dat doen we door de inzet van meer en goed opgeleid objectmanagement. Die schakelen veelvuldig en snel met klanten. Met onze nieuwe directeur Hospitality investeren we verder in die ontwikkelrichting.’

//Einde bericht

Bron: CSU

Dit is een origineel persbericht. EZPress® News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: dinsdag 28 oktober 2014, 13:25
Bron: EZPress Milieu
Categorie: Natuur en Milieu
Tags: Noord-Brabant, Uden

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry