Lancering campagne `Blijf rijden zoals jij dat wilt`

21/10
2009
LEEUWARDEN (EZPress) - De vandaag te starten autoverzekeringcampagne van FBTO draait om échte mensen, échte auto`s en échte situaties. Daarom zien we in elke uiting wat deze echte mensen met hun auto doen en waarom die auto deze mensen dus zoveel waard is. De nieuwe, zelf samen te stellen, FBTO Autoverzekering biedt daarom een aanschafwaarde-vergoeding, waardoor je (als er iets echt mis gaat) de aanschafwaarde vergoed krijgt, ook bij tweedehands auto`s tot drie jaar na aanschaf.

Online hart

Centraal in de campagne staat het interactieve concept. De campagne website laat bestuurders hun gevoelens en voorkeuren rondom hun auto vergelijken met die van andere Nederlanders. De inzichten spelen een belangrijke rol in het oriëntatie- en afsluitproces op de site, waarin de ervaringen van anderen jou adviseren bij het samenstellen van jóuw verzekering.

Televisie, radio en online advertising worden als traffic drivers naar de campagneomgeving en FBTO.nl ingezet. Op tv volgen we automobilisten in hun auto, ieder onderweg met eigen unieke beweegredenen. Voor radio is een serie commercials gemaakt met herkenbare `automomenten`, toegespitst op moment van de dag en week. Online spelen deze momenten ook een belangrijke rol: door slim gebruik te maken van tijd en plaats is FBTO aanwezig op de meest relevante momenten.

Het concept en campagnestrategie zijn in opdracht van FBTO ontwikkeld door LBi Lost Boys.

//Einde bericht

Dit is een origineel persbericht. EZPress® News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: woensdag 21 oktober 2009, 09:19
Bron: EZPress Verkeer en Vervoer
Categorie: Weer en Verkeer
Tags: Friesland, Leeuwarden

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry