85% agrariërs bezoekt beurzen

05/03
2014
DRONTEN (EZPress) - Maar liefst 83% van de agrariërs bezoekt agrarisch gerelateerde beurzen. Dat laten de resultaten zien van het mediagedragsonderzoek dat Prosu Databased Marketing in de afgelopen maand heeft uitgevoerd.

Ruim een vijfde van de agrariërs bezoekt agrarische beurzen. Dit is het hoogste onder varkenshouders (95%) en het laagste onder melkveehouders (74%). Op de vraag “Welke beurzen bezoekt u?”, worden de relatiedagen in Gorinchem in het algemeen het meest genoemd door agrariërs (34%). Vooral onder glastuinbouwers en melkveehouders is deze beurs populair.

75% van de agrariërs gaat naar een agrarische beurs om algemene informatie in te winnen met betrekking tot een nieuwe product en/of dienst (75%). Daarbij is ook het relationele aspect van de beurs heel belangrijk. Hieronder wordt verstaan het onderhouden van bestaande contacten (38%) en het leggen van nieuwe contacten (29%). Gemiddeld bezoeken agrariërs 2 beurzen per jaar. Voor agrarische leveranciers blijft het dus van belang dat je aanwezig bent op beurzen. Daar wordt je namelijk gezien door de agrariërs.

Prosu Databased Marketing heeft onlangs onderzoek gedaan naar het mediagebruik van agrariërs. De resultaten uit het onderzoek laten spectaculaire veranderingen zien. Bent u benieuwd naar de complete uitkomst van het mediaonderzoek? Wilt u meer informatie over uw sector/doelgroep of een specifiek onderwerp, of wilt u direct het rapport bestellen? Neem dan nu contact op met Sean Barten via 0320 286939 of via sean.barten@prosu.nl

//Einde bericht

Bron: Prosu

Dit is een origineel persbericht. EZPress® News Distribution BV. www.ezpress.eu

Datum: woensdag 5 maart 2014, 09:00
Bron: EZPress Algemeen
Categorie: Algemeen
Tags: Dronten, Flevoland, Gorinchem, Zuid-Holland

Gerelateerde berichten:

Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.


Website by Web Chemistry